איך לסגל שינה מנצחת

איך לסגל שינה מנצחת

הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים להעניק לעצמכם כשמדברים על בריאות זה שינה ערבה ועמוקה. אתם מכירים את ההרגשה בסוף השבוע של שינה מתוקה שחיכיתם אליה כל השבוע? שינה כזו שממריצה אתכם, ממלאת את המצברים ונותנת לכם תחושה שאתם יכולים לכבוש את העולם.

קרא עוד

איך להגיע להצלחה – "אני אדיר"

איך להגיע להצלחה – "אני אדיר"

היכולת שלכם לעשות שינוי בחיים – לרדת בשומן, להיות גמישים יותר, להעלות את ההכנסה שלכם, להרגיש חיוניים יותר, אינה תלויה במה שאתם עושים אלא בדימוי העצמי שלכם, באמונה, ביכולת שלכם, בבטחון העצמי שלכם. אמרו לעצמכם – אני יכול הכל והכל תלוי רק בי.

קרא עוד

מתי לא לעשות פעילות אירובית

מתי לא לעשות פעילות אירובית

רוצים לדעת מהי טעות מספר אחת בשריפת שומן? השעה האסורה – הזמן היחיד שבו אין לעשות פעילות אירובית.

זה הזמן לעצור את הטירוף. ראיתי כל כך הרבה מתאמנים שבאים לחדר כושר ועושים את הטעות

קרא עוד

מאמן כושר אישי – האם צריך?

מאמן כושר אישי – האם צריך?

אתם שואלים את עצמכם מה ההבדל בין אימון עצמאי בחדר כושר לבין אימון עם מאמן כושר אישי?

מה יש לי כסף מיותר? אני יכול להסתדר לבד. אני סך הכל רוצה לחזק קצת את השרירים

קרא עוד

אימון כושר קצר או ארוך?

אימון כושר קצר או ארוך?

בוודאי רובכם שמעתם על החשיבות של ביצוע אימוני אירובי והתרומה שלהם לשיפור הכושר האירובי ובריאות הלב.

לעומת זאת קיים סוג אימון נוסף שנקרא אימון אנאירובי.

קרא עוד

אימוני כושר בחיי היום יום העמוסים

אימוני כושר בחיי היום יום העמוסים

ביצוע אימוני כושר והכנסת אימון כושר מסודר בחיי היום יום הינם אתגר מורכב בעידן מודרני זה. הריצות, לוח הזמנים העמוס והלחץ לרוב אינם מאפשרים הכנסה וביצוע אימון כושר גופני אפקטיבי.

קרא עוד

12
 
 
 
כל הזכויות שמורות לליאור עמרן - מאמן לחיים בריאים. אין לעשות שימוש בחומר האתר ללא רשות בכתב ממנהלי האתר.